Case study Google Ads - Agencja pośrednictwa pracy | SmartAds

Agencja pośrednictwa pracy

Koszt kliknięcia

Początkowe CPC

1.73 zł

Koszt za każde kliknięcie

Obecne kliknięcia

0.62 zł

-65%

Koszt za każde kliknięcie

Zmniejszyliśmy koszt za kliknięcie (CPC) o ponad 65%

Kliknięcia

Początkowe kliknięcia

154

Dziennie

Obecne kliknięcia

375

+143%

Dziennie

Zwiększyliśmy dzienną liczbę kliknięć o 143%

Jakie podjęliśmy działania?

Przygotowaliśmy kampanię Google Ads w sieci wyszukiwania jako standardowe linki sponsorowane oraz linki sponsorowane ukierunkowane na brand. Kampania brandowa została zbudowana ze względu na konkurencję, która prężnie działa wyświetlając się na hasła związane z nazwą firmy naszego partnera. Dodatkowo uruchomiliśmy kampanię w sieci reklamowej (remarketing, display, Gmail).

Budżet miesięczny na powyższe kanały wynosi 5 700 zł.

Podłączenie optymalizatora sztucznej inteligencji spowodowało obniżenie kosztu kliknięcia, co przełożyło się na zebranie odpowiednich danych w celu zmiany działań: zastosowania Smart Bidding jako inteligentnej strategii – Docelowe CPA.

Wypracowane efekty w praktyce

Pozostałe Case Studies