Cel i założenia
Strona naszego Partnera, mimo szerokiej oferty produktowej nie generowała wartościowego ruchu i pozostawała niewidoczna dla potencjalnych klientów w wyszukiwarce. Wspólnym celem stało się osiągnięcie wysokich pozycji na główne frazy produktowe – by to zrealizować, założyliśmy konieczność gruntownej przebudowy struktury technicznej strony i optymalizacji kluczowych metryk.
Jakie podjęliśmy działania?
Po podjęciu współpracy z naszym Partnerem Biznesowym przeprowadziliśmy kompleksowy audyt stanu strony, by wdrożyć strategię SEO mającą na celu optymalizację techniczną serwisu, regularną rozbudowę treści, a także pozyskiwanie wartościowych linków zwrotnych. Skupiliśmy się na frazach o wysokim potencjale sprzedażowym.
- Zwiększyliśmy widoczność w TOP10 o 571,5%
- Zwiększyliśmy ruch organiczny o 1102,5%
Wypracowane efekty w praktyce
Dzięki wdrożeniu strategii SEO, przekształciliśmy serwis w prężnie działające źródło pozyskiwania klientów. W czerwcu 2025 roku ruch organiczny osiągnął poziom 21 328 wizyt miesięcznie, co oznacza wzrost o ponad 1100% w stosunku do wyników sprzed 15 miesięcy.
1. Ruch na stronie
Ruch na początku współpracy – 1773:

Ruch obecnie – 21328

- Ruch wzrósł o 19500 wejść miesięcznie.
- Procentowy wzrost: 1102,5%
Fundamentem sukcesu był także wzrost widoczności na najważniejsze dla Partnera frazy. Liczba słów kluczowych w TOP10 wyników Google wzrosła z 302 do aż 2027, co stanowi ponad pięciokrotny przyrost (571,5%). Liczba fraz w TOP20 powiększyła się z 874 do 3744 (+328,3%), a w TOP50 z 2171 do 6685 (+207,9%).
2. Frazy w top10
Początek współpracy: 302

Obecnie: 2027

- Wzrost widoczności o 1725 fraz.
- Procentowy wzrost: 571,5%
3. Frazy w top20
Początek współpracy: 874

Obecnie: 3744

- Wzrost widoczności o 2870 fraz.
- Procentowy wzrost: 328,3%
4. Frazy w top50
Początek współpracy: 2171

Obecnie: 6685

- Wzrost widoczności o 4514 fraz.
- Procentowy wzrost: 207,9%