Skuteczne kampanie Bing Ads (Microsoft Advertising) | SmartAds

Bing Ads – skuteczna reklama tam, gdzie Twojej konkurencji jeszcze nie ma

Czy wiesz, że wyszukiwarki to nie tylko Google?

Choć ten gigant daje możliwość dotarcia do najszerszego grona odbiorców, charakteryzuje się także największą konkurencją wśród reklamodawców. Być może warto spojrzeć w stronę platformy, której potencjał jest wciąż niedoceniany? Bing Ads (znane też jako Microsoft Ads) to narzędzie, które może wystrzelić Twój biznes w zupełnie nowym kierunku – z niższymi kosztami, precyzyjnym targetowaniem, dostępem do unikalnej grupy użytkowników i z mniejszą konkurencją.

Nie pozwól, by Twoja konkurencja Cię wyprzedziła.

Wykorzystaj siłę Bing Ads. Zamów bezpłatną wycenę już teraz!

Dlaczego warto wybrać Bing Ads?

Myślisz, że nie warto inwestować w Bing Ads / Microsoft Ads? Że nie ma sensu „celować” w tę niewielką grupę ludzi, która zamiast Google wybiera właśnie Bing? Wręcz przeciwnie! Istnieje wiele ważnych powodów, aby iść tą drogą.

Zbudowanie dobrej pozycji w Google Ads to mozolna i długotrwała praca. Jeśli działasz w bardzo konkurencyjnej branży, możesz nie mieć szans przebić się na sam szczyt listy. Kampanie Bing Ads dają pod tym względem znacznie więcej możliwości. Niższe CPC (cost-per-click) to szansa, by dotrzeć do klienta szybciej i taniej. Jeśli chcesz zrealizować cele reklamowe bez wydawania majątku, warto zacząć właśnie tu.

Dzięki Bing Ads możesz trafić do osób, które nie korzystają z Google. W samych Stanach Zjednoczonych jest to ponad 250 milionów aktywnych użytkowników! Integracja z Windowsem i przeglądarką Edge sprawia, że Twoje reklamy trafią do osób, które korzystają z nich na co dzień.

Prowadzisz sklep internetowy? Warto zainteresować się Bing Shopping. Reklamy produktowe w wyszukiwarce Microsoftu dają widoczność, o jakiej w Google można tylko pomarzyć. Szczególnie jeśli oferujesz niszowe produkty lub działasz lokalnie.

Nie ma sensu marnować budżetu na kliknięcia, które nic nie wnoszą. W Microsoft Advertising możesz określić dokładnie, kto ma zobaczyć Twoją reklamę. Targetuj według lokalizacji, demografii, typu urządzenia, twórz harmonogramy publikacji, aby reklamy wyświetlały się w najbardziej „owocnych” porach dnia – w Bing Ads wszystko masz pod kontrolą.

Co zyskujesz, powierzając nam kampanie Bing Ads?

Bing Ads to potężne narzędzie, ale tylko wtedy, gdy posługujesz się nim umiejętnie. Nie musisz działać na oślep – wybierz ofertę SmartAds, a każda kampania będzie przemyślana i dopasowana do Twoich celów. Co dokładnie zyskujesz?

Aby wiedzieć, jak działać, musimy sprawdzić, co jest do zrobienia i poprawienia. Dlatego w pierwszej kolejności dokonujemy przeglądu Twoich dotychczasowych działań w Microsoft Advertising. Sprawdzamy, co działa, co trzeba zmienić, a co warto stworzyć od nowa. Potem ustalamy jasne cele (sprzedaż, leady, ruch na stronie itp.) i KPI, aby dopasować do nich prowadzone działania.

Tworzymy przyciągające uwagę teksty reklamowe (AdWords Bing), rozszerzenia sitelink, callouty i wszelkie dodatki, które zwiększają CTR (click-through-rate, czyli współczynnik klikalnosci). Dla sklepów internetowych przygotowujemy reklamy produktowe, banery i wizualne formaty w ramach Shopping Ads.

Zajmujemy się różnymi typami kampanii Microsoft Ads. W zależności od Twoich potrzeb ustawiamy kampanie:

  • Search Ads – reklamy tekstowe w wynikach wyszukiwania (reklama w Bing);
  • Shopping Ads – pełne kampanie produktowe Microsoft Ads;
  • Audience Ads – remarketing i docieranie do grup zainteresowań.

Potrzebujesz działania wielotorowego? To nie problem! Dopasujemy się do Twoich celów.

Masz złe doświadczenia z agencjami, które nie są w stanie pokazać, co dokładnie zostało zrobione? U nas odkryjesz inny świat! Nad Twoimi kampaniami pracujemy cały czas, przeprowadzając testy A/B, dla nagłówków, Core Web Vitals i landing page, aby sprawdzać, co działa najlepiej i wdrażać odpowiednie zmiany. Otrzymasz też regularne raporty – raz w miesiącu lub nawet raz w tygodniu.

Jakie kampanie możesz uruchomić w Microsoft Advertising?

Microsoft Ads oferuje wiele form reklamy, dzięki czemu pozwala realizować różnorodne cele – od zwiększania rozpoznawalności po bezpośredni wpływ na sprzedaż. To cały ekosystem narzędzi dopasowanych do Twoich potrzeb.

Co ważne – współpracując z nami nie musisz zapoznawać się z tymi narzędziami. Wystarczy, że powiesz nam, czego oczekujesz. My dobierzemy odpowiednie formy kampanii Bing Ads, zrealizujemy kreację, a następnie wszystko wprowadzimy w życie.

Search Ads

Klasyczne reklamy tekstowe w wynikach wyszukiwania Bing.

Audience Ads

Wyświetlane w MSN, Outlook i Microsoft Edge.

Shopping Ads

Reklamy w wynikach Bing Shopping.

Dynamic Search Ads

Automatyczne reklamy generowane na podstawie treści Twojej strony.

App Install Ads

Zachęta do pobrania aplikacji mobilnej.

Responsive Search Ads

Dynamiczne dostosowujące się do zapytania reklamy.

Multimedia Ads

Kreacje reklamowe z użyciem obrazów, wideo i audio.

Local Inventory Ads

Reklamy produktów dostępnych w pobliżu (idealne dla sklepów stacjonarnych).

Smart Shopping Campaigns

Zautomatyzowana licytacja stawek i targetowania w celu optymalizacji konwersji.

SmartAds – jak wygląda współpraca krok po kroku?

Każdego klienta traktujemy indywidualnie, ale pewne schematy są pomocne. Dlatego współpraca z nami przebiega sprawdzoną ścieżką. Każdy etap ma znaczenie – dzięki temu możemy skutecznie realizować Twoje cele.

Najpierw musimy poznać Twój biznes – dowiedzieć się, co oferujesz, jakich klientów szukasz i jakie cele chcesz osiągnąć.

Gdy wiemy już, co i jak, dobieramy odpowiednie słowa kluczowe dla przyszłych reklam Bing Ads. Określamy też grupy docelowe, czyli cechy według których będziemy targetować kampanie.

Następny etap to tworzenie reklam, które przyciągną Twoich odbiorców. Konfigurujemy też kampanie zgodnie z ustalonym budżetem – tak, aby uzyskać maksymalne korzyści.

Uruchamiamy kampanie Bing Ads i czekamy na pierwsze wyniki.

Cały czas badamy, jakie efekty przynoszą reklamy i dostosowujemy ustawienia (stawki, harmonogramy, treści), aby maksymalizować korzyści.

W naszym procesie nie może zabraknąć szczegółowej analizy efektów i kompleksowych raportów, które pokażą Ci „czarno na białym”, jak opłacalna jest reklama Microsoft Ads.

Najczęsciej zadawane pytania

Bing Ads działa w ekosystemie Microsoftu – reklamy wyświetlane są w wyszukiwarce Bing, w przeglądarce Edge, programach MSN i Outlook. Bing charakteryzuje się zdecydowanie mniejszą konkurencją, co oznacza niższe koszty i większe możliwości.

Nie ma ustalonego cennika. Koszt reklamy zależy od wielu czynników, ale dobra wiadomość jest taka, że możesz samodzielnie zdecydować, ile chcesz przeznaczyć na ten cel. Budżet dostosowujemy indywidualnie. Możesz zacząć już od kilkuset złotych, ale wszystko zależy od branży i celów.

Zdecydowanie – szczególnie jeśli Twoja konkurencja jeszcze tam nie działa. Stwarza to idealną okazję, by trafić do unikalnej grupy odbiorców i zdobyć przewagę. Co nie mniej ważne, reklamy Bing są nawet o kilkadziesiąt procent tańsze niż te w Google.

Tak. Dobierzemy format reklam do Twoich celów. Niezależnie od tego, czy chcesz pozyskiwać leady, generować więcej pobrań plików lub aplikacji, czy też sprzedawać, Bing Ads ma odpowiednie narzędzia.

Najlepszą strategią jest posiłkowanie się analizą konkurencji, sezonowością i przewidywaną konwersją. Stawi mogą być ustalane ręcznie lub w sposób zautomatyzowany – pomożemy Ci wybrać właściwe rozwiązanie.

Chcesz zyskać więcej za mniej?

Bing Ads / Microsoft Ads to Twoja szansa na dotarcie do klientów, do których inni jeszcze nie trafili. To miejsce, w którym możesz działać skuteczniej, taniej i szybciej – wystarczy tylko wiedzieć jak.

Skorzystaj ze wsparcia ekspertów – wypełnij poniższy formularz, aby zamówić bezpłatną wycenę.