Jakie podjęliśmy działania?
Przygotowaliśmy kampanię Google Ads w sieci wyszukiwania oraz sieci reklamowej (Remarketing i Display) z budżetem miesięcznym 660 zł od lipca do lutego. Ponieważ kampania przynosiła bardzo pozytywny odzew telefoniczny oraz wypełniane formularze kontaktowe od marca budżet przeznaczony bezpośrednio do Google wzrósł do 900 zł.
Wdrożyliśmy kody mierzenia konwersji, które pozwoliły nam określić, które słowa kluczowe przynoszą dla naszego Partnera najlepsze rezultaty. Zostawiliśmy słowa kluczowe, które podczas kampanii dawały dla Firmy najlepszy biznes (formularze kontaktowe, telefony). Dodatkowo zawęziliśmy obszar kierowania reklamy na miasta i województwa, z których było najwięcej zamówień. W celu budowania wizerunku, zaufania oraz marki wykorzystujemy kampanię Display oraz kampanię Remarketing żeby zachęcić klientów do powrotu na stronę internetową.
Do optymalizacji kampanii od początku jej trwania wykorzystujemy optymalizator sztucznej inteligencji, który pozwolił nam obniżyć koszt za kliknięcie w reklamę o 65% co automatycznie przełożyło się na wzrost liczby kliknięć o 189 %. Efekt obniżenia wypracowaliśmy ze stawki rynkowej na poziomie 1,88 zł do 0,65 zł obecnie. Zakładając, że mamy do dyspozycji 4000 zł i stawkę za kliknięcie 1,88 zł jesteśmy wstanie wygenerować 2128 wejść na stronę. Przy obniżonej stawce 0,65 zł przy tym samym budżecie jesteśmy wstanie wypracować 6154 wejść. Przy identycznej kwocie inwestycji możemy wypracować 4326 wejść więcej.
Wypracowane efekty w praktyce

