Case study Google Ads - Usługi badań geologicznych - SmartAds

Usługi badań geologicznych

Koszt kliknięcia

Początkowe CPC

3.90 zł

Koszt za każde kliknięcie

Obecne kliknięcia

0.53 zł

-86%

Koszt za każde kliknięcie

Zmniejszyliśmy koszt za kliknięcie (CPC) o ponad 86%

Kliknięcia

Początkowe kliknięcia

21

Dziennie

Obecne kliknięcia

154

+633%

Dziennie

Zwiększyliśmy dzienną liczbę kliknięć o 633%

Jakie podjęliśmy działania?


W ramach współpracy z Klientem przygotowaliśmy kampanię w sieci wyszukiwania z wykorzystaniem linków sponsorowanych, a także kampanię Display i Remarketing w sieci reklamowej Google. Głównym celem było generowanie leadów w formie telefonicznej i przez formularz kontaktowy na stronie.

Brief oraz analiza specyfiki branży pozwoliły nam na określenie potrzeb klientów naszego Partnera Biznesowego. Część z nich oczekiwała możliwości skorzystania z konsultacji i doradztwa oraz uzyskania indywidualnej wyceny zleceń w zakresie badań geologicznych. W ramach działań w wybranym pakiecie Google Ads jako kolejne narzędzia włączyliśmy kampanię lokalną, która przyniosła oczekiwane efekty i zapewniła Naszemu Partnerowi kilkanaście dodatkowych wizyt nowych klientów w biurze stacjonarnym, co znacznie ułatwiło pozyskanie kolejnych zleceń.

Po 4 miesiącach współpracy osiągnęliśmy maksymalny Wyniku Optymalizacji Kampanii na koncie Google Ads na poziomie 100%, który bezpośrednio przyczynił się do zmniejszenia kosztu kliknięcia (CPC) o ponad 86%.

W efekcie obniżenia kosztów za kliknięcie w tym samym budżecie osiągnęliśmy wzrost liczby kliknięć o 633%, dzięki czemu pozyskaliśmy więcej nowych zleceń w porównaniu do wcześniejszych miesięcy.

Wypracowane efekty w praktyce

Pozostałe Case Studies